TURKIET!!!!

AAH! Imorn åker vi!! Vart? TURKIET!! Ska bli så j*vla kul!!! Det är där allt kul händer "mellan personer"....:P i alla fall min kompis tesi som alltid har tyur med killar. -_- Vissa har ju bara tur... ¨
Aja det ska bli kul i alla fall!! Förutom att vi är i skoloan och måste typ lyssna på föredrag å sånt... OCH ge föredrag, blääää. Osså har jag världens SÄMSTA grupp på min bus! ALLA min kompisar är på den andra bussen!!! GAAAH ska strypa lärarna (in my dreams, haha). Jaja ,det blir garanterat dansande i år oxå :P Och så ska vi KANSKE KANSKE KANSKE rida!!!!!!!
Här färsöker jag packa lite...haha
Ska bli så JÄVLA KUL!!!!!!!
Skulle ju bli super duper uber mega extra KUL om ni var med :( men vi ses ju om 24 dagar eller vad det nu var :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vi ses!!
Jag saknar er!!!!!! :'(     :'(     :'(     :'(     :'(    :'(     :'(      D:
Kommentera plz


Kommentarer
Postat av: Elli

Saknar dej me!!!!!!!!!!!!!!!!! Men vi ses ju hos dej (för första gången) om 25 dagar!! Längtar så jävla mkt!!!!! Love u!!! <33333333333333333333333333333333333333

2009-10-28 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0