Lite Updates

Sitter vid datorn i mörkret och bloggar lite. Det är tyst, våra besökare från sverige (Ann och Jakob) sover/läser, och mamma å pappa är på fest, eller nåt. Ska också snart lägga mej och läsa, gud vad jag önskar att jag hade en laptop, skulle vara så praktiskt att ha den i sängen medans man ligger å läser å sånt. Ska läsa Julia eller Frida (som jag fick av Ann och Jakob :D). Jag fick "lite" svenskt godia oxå, mmmm. Har ni smakat den nya marabou vinter?? Den smakar pepparkaka och är SUPERGOD! Vi var på "Yad Island" idag och  åt lunch påett hotel som mammas kompis man är manager på. Det var god mat och så, men det ligger ju ute i ingenstans. Det är där dom ska ha formula 1.Är rätt glad över att vi är i Turkiet då, även om vi missar Beyonce (aaah!!) eller timberland (grr) men Turkiet e ju oxå kul. Vi är på 2 bussar där, och såklart är jag på den SÄMSTA med alla nördar och idioter. BAAAH. Typ alla mina kompisar är på den andra bussen. Vill bara stryyyyyypa Lärarna. vad tänker dom med igentligen???? Kommer seriöst hoppa från en klippa om jag inte kommer i samma rum som tesi, då är ju hela resan försörd! Förra året låg vi uppe och lekte sanning eller kånka mitt i natten (hehe). Suck, jag saknar det lilla gulliga hotellet där! Det var så litet, men ända bra, med trevlig personal och en jättefin trädgård! (där det hände mycket, två killar pussades i princip, eller ja, dom hade en tumme i mellan munnarna, om ni fattar??Det så glite bögigt ut i alla fall!!) Oj vad långt inlägg det blev, nu har ni i alla fall NÅTT att läsa.

Puss puss!!
Jag saknar er MYCKET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0