Första dag som TONÅRING!


Ja då var man tonåring da!
Har fått många finfina presenter och gratulationer! Specielt i skolan. Börjar med att Tesi och Kyoko kommer utspringade "HAPPY BIRTHDAY!!!" och kramar mej. Sen när jag kommer in ser jag min locker...å gud! Helt täckt med presentpapper och signerad av mina kompisar var den!

Om ni  undrar om presenter jag fick så kommer dom här:
En symaskin!!
Kläderrr
Berlock till armand med Sverige på
Armband
Berlock till halsband, eller vad man nu säger med Sveriga på!
Parfym (ESCADA)
Mineral foundation
Gelé smultron (hihi)
Fashion origami (från Sara, lol)
Sminksett
Adome Photoshop (se bild)
Starpilots CD (se bild)
En digital fotoram
En natt på Atlantis hotel i Dubai
Och det var allt tror jag!

Tack alla för fina presenter och ha det så bra hemma i Sverige!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0