Födelsedags kul...

Denna bild har faktist en liten story kan man säga, eller brillorna i alla fall. Det var Grace (ew) som köpte dom först på Claire's, jag och Tesi var med då. Sen la Grace dom i sin väska under alla böcker (idiot) och gav dom till Tesi. Det är därför dom är lite snea (stavning?). Sen ville inte Tesi ha dom, men hon tyckte jag passa bra i dom. Det märkte hon i förrgår när vi gjorde oss iårdning till dansen. Sen fick jag dessa snygga orangea Pilotisarna! They're all mine now!!! Muahaaha.

Hade min spa nite igår, som blev en succes. Hade bjudit in Tesi, Jackie, Sophia och Felicia. Vi hade kul, specielt när vi skulle ha ansiktsinpackning, lol såg absolut heltokiga ut!!

Ansiktsbehandling på G!
Vänster upp: TESI
Höger upp: FELICIA
Vänster ner: JACKIE
Höger ner: SOPHIA
Bakom linsen: JAG :p

Sen fixade jag allas naglar (vilket var väldigt uppskattat :D) och sen snackade vi om typ allt, mest grejor i skolan.

Lovar att jag ska lägga upp bilder från mej på dansen, bara felicia lägger upp dom på Facebook snart!!!


Saknar er JÄTTE MYCKET!!!

Puss å hej, leverpastäj! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0